Zřízení elektronického podpisu

Nabízíme vám zřízení elektronického podpisu a s tím související služby. Náš balíček nadstandardní kvality zahrnuje:

  • setkání u Vás v kanceláři v Praze, Brně či Ostravě (případně kdekoli po ČR)
  • zařízení kvalifikovaného certifikátu pro elektronický podpis (příprava formulářů, smlouvy s certifikační autoritou, generování žádosti o certifikát)
  • vystavení vlastního kvalifikovaného certifikátu 
  • instalace certifikátu na Váš počítač a jeho nastavení
  • umíme pracovat se systémy Microsoft Windows, Mac OS (Apple) i Linux
  • nastavení emailového klienta MS Outlook (Express) nebo Mozzila Thunderbird
  • pokud bude třeba, nastavíme Vám i EZAK (elektronický nástroj pro správu veřejných zakázek), NEN, TENDERARENA či jinou tomu podobnou aplikaci
  • instalace software pro podepisování dokumentů ve formátech PDF, DOC, XML aj.
  • dohromady za cenu 3900 Kč bez DPH 

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím formuláře na našem hlavním webu o elektronickém podpisu nebo přímo na info@digipodpis.cz. Stačí vyplnit své kontaktní údaje a během 24 hodin Vás kontaktujeme a domluvíme se na dalším postupu.

 

Naše služby jsou vhodné zejména pro podnikatele (firmy), obce a živnostníky, kteří nemají dostatečné časové kapacity na bádání o tom, jak elektronický podpis vytvořit či zřídit, dále na vyplňování dokumentů, návštěvy pošty apod., ale digitální podpis potřebují pro svůj byznys, protože si uvědomují, že elektronické dokumenty a komunikace s klienty a úřady přes internet jim šetří čas. Našim zákazníkům vždy poskytujeme profesionální služby za příznivé ceny. Jsme schopni pro vás připravit funkční řešení, které bude přesně vyhovovat Vašim požadavkům. Nenutíme vám žádné zbytečnosti, ale dodáme vám jen to, co doopravdy potřebujete a využijete.